Giuseppe Zanotti Fall 2013 Collection

CM Capture 5
Black leather sandals with gold stars
CM Capture 6
Gray suede bootie with side zipper
CM Capture 4
Black leather bootie with gold plaque

Unlike some of his peers Mr. Zanotti is fiercely committed to the Italian footwear industry and still takes a hands-on approach to his label. This shows in the beautiful shoes that he is able to create and the attention that he has gained in the industry.

Giuseppe for the past couple of seasons has been using gold stars in various sizes but for Fall they are bigger and bolder. These stars increased the glam factor of this sandal and I also liked the gold plaque used for the final heel in this article.

A differenza di alcuni suoi coetanei Mr Zanotti è ferocemente impegnati per l’industria calzaturiera italiana e ancora prende un approccio pratico alla sua etichetta. Questo dimostra le belle scarpe che egli è in grado di creare e l’attenzione che ha maturato nel settore.
Giuseppe per il passato paio di stagioni con stelle d’oro in varie dimensioni, ma per l’autunno sono più grandi e più audaci. Queste stelle aumentato il fattore di glam di questo sandalo e mi piaceva anche la targa d’oro utilizzata per il tacco finale in questo artic